#blogg100 / Barn / Döskallar / Fotoutmaning / Resor

Testglädje!

#blogg100 inlägg 96

Så glad jag är för alla utmaningar som ger mig inlägg där jag inte behöver skapa allt själv… I dag har jag fått min mens OCH ökat dosen av medicinen så dagen har gått i en enda lång dimma av otrolig trötthet och yrsel… Jag har tid hos frissan i morgon, men det känns inte som att det är möjligt att genomföra, jag kanske får försöka boka om tiden… Nåväl, jag är otroligt tacksam för Onsdagstema som i dag ger mig den här utmaningen:

”Tema: Testglad. Jag tror inte att det blir svårt att tolka men kanske att välja tolkning. Man kan vara testglad med kameran eller i sandlådan eller i baren eller ….. Fri tolkning! Ha kul under tiden 🙂 Lycka till! Take care out there!”

Jag rotade runt bland mina bilder, eftersom kameran inte ens är ett år gammal är det fortfarande ganska mycket testglädje i användandet av den. Jag hittade den här bilden, från vårt besök på Tom Tits förra sommaren:

IMGP3073På Tom Tits finns en fontän som du kan stå inuti. Den sprider ut vattnet som i en kupol, och inne i kupolen kan du stå i princip torrskodd. Här står jag inne i kupolen och fotar min son som står utanför. Just den här bilden är lite speciell för mig. jag vet att jag är nördig, men är det någon mer än jag som ser att det finns en döskalle i bilden?

Andras testglada bilder kan du se HÄR!

Appropå döskallar så hade jag rätt i mina aningar i går, det var de jag trodde som skickat mig döskallen, så nu har jag kunnat tacka dem ordentligt!

31 tankar om “Testglädje!

  1. Haha…döskallen var ju det första jag såg !! Verkar kul där på Tom Tits 🙂 Bara måste stanna till där nästa gång det bär av mot Stockholm.
    Hoppas du klarar frissan imorgon !! Klart du gör, eller iallafall försöker. Behöver förresten själv gå och klippa mig. Brukar skjuta på det in i det längsta för jag tycker oftast jag ser värre ut när jag går därifrån än när jag kom in 😉

    Gilla

  2. Huff slitsom dag! Håper det blir bedre i morgen,
    frisør besøk er jo kjekt, så håper du klarer det !
    Riktig god bedring uansett!!
    Kjempe stilig bilde du har valgt her.
    Og ja eg ser dødningeskallen ! 😉
    Klem fra Åshild

    Gilla

  3. Härliga bubblor! Jag tittar och tittar och vrider och vänder på dataskärmen, men är osäker om jag ser en döskalle. Jag har lite taskigt djupseende, så min hjärna hänger inte alltid med. 🙂

    Gilla

  4. Önskar du kunde överföra lite testglädje i kameraanvändandet till mig. Jag blir bara frustrerad och tröttnar snabbt när bilderna blir blaha.
    Din blid är frän. Jag ser en massa kuligheter i den, inklusive döskalle (men det är ju min specialitet 🙂

    Gilla

  5. Förstår att du ser en döskalle där inne i bubblan. Du gillar ju dessa döskallar. 😉
    Men visst är det lite av en döskalle när vattnet sprutar runt dig. Antar att du gillar Eskilstuna zoo med Fantomengrottan? Jag syftar så klart på hur den grottan ser ut! Kanske har du hans döskallering också? 🙂

    Gilla

    • Jag har tyvärr inte besökt Eskilstuna zoo, men jag slukade Fantomentidningar när jag var ung och var med i Fantomenklubben, så jag har Fantomens goda märke som halsband…

      Gilla

  6. visst ser jag dödskallen 🙂 hade du inte nämnt det så hade jag inte sett den 🙂
    vad ledsamt att du ska vara så otroligt trött, hoppas att det hjälper när du ökat doseringen
    Sv: allergitabletterna tog ner blodsockret efter ungefär ett dygn, tänk vad sådant kan ställa till med
    kramar

    Gilla

  7. Visst är det bra att andra liksom sköter idéerna när man själv inte har orken riktigt? Men jag tycker du alltid gör finemang tolkningar av utmaningarna… Och ja, jag ser också döskallen… *skrattar* Kram

    Gilla

  8. Japp, jag ser döskallen, men jag kan också se en naken kvinna som står på knä med armarna i skyn! Häftig bild!
    (här är en till som tycker att jag skulle kunna få bli tant snart :-P)

    Gilla

Lämna en kommentar

Denna webbplats använder Akismet för att minska skräppost. Lär dig om hur din kommentarsdata bearbetas.