Feminism / Fotoutmaning / Frejigt

*vinkar och gillar i förbifarten*

Det verkar som att jag allt som oftast bara hinner vinka till er när jag susar förbi. Till och med när jag jobbade hade jag mer tid för bloggen. Fast å andra sidan hade jag mycket mer ork på den tiden… I kväll ska mannen och jag hem till en bekant, där mannen ska hjälpa till med datortrassel och jg ska planera framtida aktiviteter för FI, så jag försvinner från bloggen ett tag och återkommer senare i kväll för att titta in till er!

Jag har ägnat min vila till att faktiskt så smått komma igång med mitt läsande, men jg behöver oxå få tid att skriva recensionerna… Det kommer så småningom…

Det här gillar jag idag! Att nagellack finns i så många fina färger att det inte var några problem att hitta färger till regnbågsnaglar! Torsdagstema!

IMGP4804revVad andra gillar kan du se HÄR!

 

14 thoughts on “*vinkar och gillar i förbifarten*

  1. Jag skulle nog känna mig mer hemma med datortrassel, men nagellack är bra när man ska försegla en skruv.

Kommentera

