Barn / Frejigt / Pyssel

I all hast!

Oj, så det snurrar på. Aktiviteter som kräver vila, och sen aktivitet igen som kräver vila… Jag ska i alla fall försöka titta in till er under kvällen, samtidigt som jag så gärna vill börja skapa regnbågssmycken till en Pride-fest jag ska på:

IMGP4803revjpg

Kanske testa nagellacken som ska skapa regnbågsnaglar:

IMGP4804rev

Utöver det gläds jag åt att dagens frissa besök gav mig en påskrisfrisyr, med lila, rött, orange och gult:

20150323 påskris2rev 20150323 påskris1revOch för att toppa allt det kom det idag hem en stor kartong med blandade tyger som jag och dottern ska sy Tingelingkläder, kappa, klänningar, leggings, hoodies, mössor, A-linjetoppar och massor mer av!

Ohh, jag känner hur kreativiteten pyser i mig och kvillrar ut genom fingrarna, men inte än, inte i dag, nu är det vila och slösurf som gäller för att jag inte ska bli alldeles för trött!

25 thoughts on “I all hast!

  1. Ikke for mye og ikke for lite.
    Men det er godt når det prikker i fingrene etter å ta fatt 🙂
    Klem 🙂

  2. Åh va skoj med armband sådant skulle jag vilja ha blir säkert urläckert 🙂 o fin i håret blir du oxå o va skoj att du skall va med på pride 🙂 kramen

  3. Du har laddat för en riktig regnbågsfest, ser jag och så har du gett selfien ett sprillans nytt ansikte. Snygg frilla!

    • Min är extremt lättskött. Jag tvättar den max två gånger per vecka och har inte kammat mig på snart ett år… Lätt dessutom att leka med färger eftersom det snabbt växer ut och kan klippas bort till förmån för nya färger!

  4. Mycket härlig frisyr, tummen upp för det 😉 Vilken klok kvinna du är som lärt dig ta lugnt när du behöver ❤ … jag är nästan där …. nästan 😛
    Kram

  5. Bra att du hittar en massa saker som ger dig glädje och mer ork, gillade din frisyr =) Ta det ändå lugnt och skynda långsamt. Ska bli så roligt att se vad ni syr av tygerna,jag hoppas du visar det? kram

Kommentera

