Bokrecension / Kaosutmaningen

Dödsdömd

Jag recenserar

Dödsdömd av Sharon Bolton

Jag är väldigt förtjust i Sharon Boltons böcker, även om jag allra helst läser om Lacey Flint. Den här är dramatisk hela vägen, ot5äck och nästan så jag knappt vågar andas. I vissa delar. I andra blir den tyvärr lite seg och långrandig. Inte hennes allra bästa, men ändå med hög klass.

Så här påverkas mina utmaningar

100 böcker under 2017: den 48:de boken
Kaosutmaning: 13. En bok publicerad 2017

One thought on “Dödsdömd

Kommentera

