Bokrecension

Den mörkaste hemligheten

Jag recenserar

Den mörkaste hemligheten av Alex Marwood

Efter att jag läst den här boken försvann den i röran här hemma, så jag har ingen bild på framsidan. Det är en svartvit bild av två tvillingflickor runt 6 år gamla. Om du hittar den får du en guldmedalj! Bilden stämer inte riktigt med boken, eftersom det visserligen är tvillingflickor i den, men de är inte i den åldern i boken.

Jag tycker den är bra, men inte så bra som den kunnat vara. Det är några lösa trådar kvar i slutet, ett mystiskt dödsfall som liksom bara sopas undan. Men i övrigt är den mycket bra uppbygd hela vägen till upplösningen.

Så här påverkas mina utmaningar

100 böcker under 2017: nummer 29

 

One thought on “Den mörkaste hemligheten

Kommentera

