Bokrecension

Jag lät dig gå

Recension

Jag lät dig gå av Clare Mackintosh

Den här boken började väldigt dramatiskt vilket kändes lovande, men sen tappade den rejält med tempo och blev mer av en relationsroman, inte alls det jag gillar. Men den tog sig i slutet, så den fick ändå godkänt av mig. Jag vet inte om jag kommer att läsa något mer av den här författaren, men den här boken gjorde mig i alla fall nöjd med min läsupplevelse.

Så här påverkas mina utmaningar

100 böcker under 2017:  bok nummer 11
Kaosutmaning: 2. En bok med ett djur på omslaget. En suddig fjäril vid ett fönster.

Kommentera

