Bokrecension

Cirkeltecknaren

Recension

Cirkeltecknaren av Fred Vargas

Kors i taket, jag har läst änu en bok av Fred Vargas. Jag är egentligen inte särskilt förtjust iKommissarie Adamsberg, men när hjärnan är mos har de ett skönt långsamt tempo som lugnar ner mig. Och sen gillar jag hans kärlek, Camille. Hon är med ytterst lite, för hon, precis som jag, verkar inte vara så förtjust i Kommissarien, men det gör bara att jag gillar henne ännu mer!

Så här påverkas mina utmaningar

100 böcker under 2017: Bok nummer 9
Kaosutmaning: nummer 28. En bok som vunnit ett pris, The Crime Writers’ Association Duncan Lawrie International Dagger 2009

Kommentera

