Bokrecension / Kaosutmaningen

Bridget Jones baby

För att komma igång med att skriva ska jag försöka få ner några bokrecensioner. Jag har inte läst i närheten lika mycket böcker det här året som jag brukar, men det har ändå blivit några. Den här är kvar sen USA resan över jul, jag lånade den som e-bok från bibblan:

Bridget Jones baby av Helen Fielding

Det finns inte så mycket att säga om den här egentligen. Bridget Jones är Bridget Jones, och det är fortfarande samma män hon krånglar till det för sig med. Det enda som hänt är väl att hon blivit äldre… Samma vänner, samma miljöer, en lättläst bagatell som jag, så här en bit efter jag läst den, egentligen inte minns något av. Lättsamt tidsfördriv i alla fall!

Så här påverkas mina utmaningar

100 böcker under 2017: bok nummer tre. Det kommer bli svårt att klara det här målet!
Kaosutmaning17. Sista boken i en serie. Hoppas jag i alla fall!

One thought on “Bridget Jones baby

Kommentera

