Arg tant / Frejigt / Jobb / Katter

Jag har tappat mina ord…

Jag saknar er och jag saknar bloggande men efter att försäkringskassan nekade mig sjukskrivning försvinner min tid i ett trött dis.

Jag försöker jobba 25%, men trots att ”jobbet” bara innebär att jag sitter på ett kontor i två timmar och tittar ut genom fönstret så blir jag så trött av det att resten av dagen bara verkar försvinna.

Ofta kan jag inte ens göra de två timmarna eftersom jag har migrän mer än halva veckorna.

Det värsta är ändå att mina ord är borta. Det som varit min livlina tidigare. Att jag kunnat läsa och skriva. Borta!

Allt har sitt slut, så även den situation jag är i nu, och när mitt liv kommer igång igen kommer jag att blogga igen, men i väntan på det blir det ett Dont här trist inlägg lite nu och då.

Avslutar med nått roligare. En Batcat.

10 thoughts on “Jag har tappat mina ord…

  1. Inte roligt att befinna sig i den otäcka bubbla som du gör nu. Det gör ont i mig att läsa hur du har det och hur du mår. Det ljusa är att du vet att det kommer att bli bättre, det kommer att bli bra och jag hoppas innerligt att du snart är tillbaka i ditt rätta jag. Vet ju lite hur det känns när det inte är som det ska, när man mår så himla dåligt men det inte finns något konkret att ta på, som talar om varför. Styrkekram !

  2. Saknar dina inlägg också, och hoppas verkligen att du kan komma ur det här tillståndet någon gång. Ta hand om dig!

  3. Låter inte så uppmuntrande. Jag har gått in här ganska ofta för att se om du orkar skriva hur du mår. Hoppas det ordnar sig på något sätt, men så här skulle du inte behöva ha det. Många styrkekramar!

Kommentera

