Feminism / Frejigt

Saknar er!

Jag har egentligen ingen ork att skriva, men jag saknar min blogg, er som läser och r som jag läser. Jag hankar mig fram med mina 25% ”arbete”. Jag har fortfarande inte lyckats göra mig en kopp te på jobbet, men klarar i alla fall av att få igång datorn. Jag har massor av migrän, så jag är inte på jobbet mer än någon dag i veckan. Övriga dagar är jag på Arbetsförmedlingen, hos min coach, hos min psykolog eller ligger hemmma och tittar i taket. Det går i alla fall inte att säga annat än att min arbetsgivare försöker hjälpa mig tillbaka.

I och med att jag ska ta mig till jobbet eller någon annan stans varje vardag så har jag ingen ork varesig för att läsa, skriva eller pyssla. Livet är rätt trist just nu. Så i kväll tänkte jag ändå ta mig runt och surfa hos andra och få ta del av era liv!

Fast helt tomt är inte mitt liv ändå. Jag stickade 25 pussyhats som jag gett bort till andra fior, och fått massor av kärlek tillbaka. Jag lyckades vara med på två olika evenemang runt den 8 mars, internationella kvinnodagen, och fick en fin bakelse av en politiker från ett annat parti. Systerskap ❤

Dessutom har jag varit på Fi Kongress i Västerås. Jag kunde bara vara med del av dagarna, men så mycket värme och kärlek flödade över mig att jag nog fick energi för hela veckan efter det! Jag fick dessutom vara med om det historiska, den första färgade partiledaren i svensk historia ❤

Nu tittar jag in hos er!

19 thoughts on “Saknar er!

  1. Och jag saknar dina poster. Och tänker på dig och upprörs över hur FK behandlar folk
    : ( Själv jobbar jag ovanligt hårt just nu och skriver ingenting just därför : )
    Kramar, .G

  2. Flott å se ordene dine igjen.
    Det du orker, orker du og så håper jeg at du har glede av det du orker.
    Klem 🙂 ❤

  3. Låter inte roligt att vara Freja just nu. Hopas verkligen att det vänder inom en snar framtid. Livet är för kort för att låta tunga och meningslösa dagar passera. Skönt att läsa att du iallafall lyckats med några aktiviteter och skapande som du tycker så mycket om. Sköt om dig !

  4. Oj vad jag hade önskat att det här var ett aprilskämt och att du egentligen hade kommit tillbaka på ett betydligt starkare sätt… Men du kämpar på – bra så!
    Kram

  5. Kul att se/höra av dig 🙂
    Skönt att höra att jobbet gör sitt bästa för dig!
    Inte konstigt att du är slut efter dina dagar! Strongt att du orkade titta in här 🙂

  6. Så fint at du har hatt opplevelser som ga deg glede og som
    du kan hente minner frå når du er heilt på botn.
    Håpe inderleg at du blir betre snart.
    Stor klem frå Anne-Mari

  7. Glad att läsa att du i alla fall är igång och framför allt att du får bra hjälp. Min son drabbades av utmattningssyndrom förra året och det blev så illa så nu har han legat inlagd på psyket i fem månader. Vi har det jättejobbigt hela familjen även om det såklart är värst för honom. Nu känns det som om vändpunkten kommit och det går sakta sakta framåt. Men vi inser att det kommer ta många år. Jag har själv varit dålig både på att blogga och framför allt läsa andras bloggar under den här tiden. Men jag saknar det också när jag inte gör det. Alla bloggvänner är så underbara och ger så mycket. Se nu till att ta det lugnt i din egen takt. Hoppas också det är bra med din dotter! Stor kram!

  8. Skönt att arbetsgivaren din hjälper dig tillbaka, kan vara rätt jä… annars vad man hört av andra.
    Ta det i ditt tempo, så du själv hinner med.
    Kram

  9. Saknar dig oxå, men jag har varit in flera ggr och försökt skriva kommentarer, fungerar inte???? Önskar er en härlig och lugn påsk

    kort.webblogg.se

Kommentera

