Frejigt

Jul i Orlando!

Nu är juldagarna förbi och vi har inte firat alls, fast sett massor av granar och annat juligt!

Vi var på Kennedy Space Center på själva juldagen. Min mans absoluta drömställe! Där fanns bland annat de här fina julstjärnorna.

På juldagen var vi på Disney’s Magic Kingdom och såg den här fina granen!

Jag åkte min favoritattraktion. Jag har åkt den massor av gånger alla de fyra resor jag gjort till Disneyland Paris, så det var ett kärt återseende.

Självklart var även Törnrosas slott julpyntat. 

Alla lyktstolpar i parken var oxå pyntade 😊

Annandagen tillbringade vi på Disney’s Animal  Kingdom som så klart hade en julgran fylld med djur, en så kallad djurgran.

Vem vill inte ha julpynt i form av lysande dinosaurier? 
Återkommer med rapport om mellandagarna och så kanske ett inlägg om all shopping!

2 thoughts on “Jul i Orlando!

  1. vill oxå till NY då om vi åker over there 🙂 hoppas allt var som förväntat 🙂 önskar dig o de dina ett gott slut o ett fint gott nytt 2017 kram ❤

Kommentera

