Bokrecension / Månadens bästa bok / Spänningsutmaning

Ouups, lång oplanerad paus

Så här var det inte tänkt att det skulle bli, men livet gör som det vill. Mina alla infektioner sen i somras kulminerade i en urinvägsinfektion som skulle botas med en penicillinkur. Det verkade funka och jag var rätt OK och pigg i hela 4 dagar innan jag fick ännu en UVI som botas med ännu en penicillinkur… Biverkningarna är trötthet, så jag som redan innan var löjligt trött går som i koma just nu. Men i morgon är även den andra kuren avklarad och alla bakterier förhoppningsvis jagade på flykten. Då kanske jag kan börja skriva recensioner igen och visa lite mer pyssel. I dag tänkte jag bara lägga in månadens spänningsbok och månadens bästa bok. Löjligt lätt, för efter septembers 28 recenserade böcker lyckades jag under oktober recensera hela en (1) bok…

Tur att den var bra!


Månadens bästa bok: Kobra av Deon Meyer, recension HÄR
Spänningsutmaningen: Kobra av Deon Meyer, recension HÄR

 

15 thoughts on “Ouups, lång oplanerad paus

  1. Och du vet väl att med en penicillinkur, och en till på det, så har du förmodligen dödat alla goda bakterier också. Så nu måste du äta probiotika så att du får tillbaka de goda bakterierna. Annars kan du vara inne i en riktigt tråkig rundgång/nedgång.
    Hoppas du slipper mer besvär!

Kommentera

