Feminism / Pyssel

Pysselpaus

Jag pausar vidare, eller har i alla fall dragit ner kraftigt på mitt bloggskrivande och -läsande. Just nu tar annat i livet mer plats. Arbetsträning, politisk aktivism och pysslande. Lägg till en urinvägsinfektion som bekämpas med en intensivkur penicillin och som gör mig helt utslagen.

I helgen åker jag till Stockholm för möten, och med tanke på hur dåligt utbyggda kommunikationsmedel det är här där jag bor så innebär det att jag får resa redan mitt på dagen i morgon och kommer hem först sent på söndag//tidigt på måndag.

Tänkte ändå jag skulle passa på att visa hur den feministiska altarduken blev till sist. Jag kommer inte att kunna sälja den för vad den är värd i arbetstimmar om jag säljer den hel och jag har ingen plats för den själv, så så småningom kommer jag att klippa den i bitar. Men just nu nöjer jag mig med att titta på den ibland och inse att det faktiskt är jag som gjort den.

20161005-feministisk-altarduk

Nu ska jag slösurfa runt lite innan jag somnar, ha det bra alla bloggare!

15 thoughts on “Pysselpaus

  1. Oj, vilket himla jobb du gjort. Superfin. Känns lite tråkigt att du ev. klipper sönder den framöver. Hoppas infektionen går över snart och att du får en superhelg i Stockholm

    Sv: Eller hur, den livar liksom upp omgivningen 🙂

Kommentera

