Frejigt

Bron

Bron av Stephen Booth

20160924-bron

Ännu en favoritförfattare. Härliga miljöer, intressanta och flerdimensionella karaktärer. Intrigen i den här är ganska långsökt, men det gör inget, för jag har en sån crush på Ben Cooper att det räcker att han är med så är jag nöjd!

I den här boken är Diane Fry fortfarande med, men hon har äntligen fått jobb på annan ort (som hon längtat!) och i den här boken flyttar hon till Birmingham, så jag kanske får ge upp på min önskan att Cooper och Fry ska bli ett par. Eller kanske ändå inte…

Så här påverkas mina utmaningar

100 böcker under 2016: bok nummer 101

5 thoughts on “Bron

  1. Hur mår du idag? Jag har börjat kriga…man har bett mig skriva ned vad som gjorde att jag hamnade i utmattningssyndrom….Mitt gamla jag vaknar för en stund och jag skriver från mitt hjärta..har fått så mycket positiv respons..Har fortsatt och även skrivit till de som beslutar….som visat intresse =)

    • Jag mår fortfarande inte bra. Inte deprimerad längre, men ingen ork till nått, hjärnan blir trött på en gång. Mycket migrän, sociala kontakter tar mycket kraft. Så uttråkad över att inte kunna arbeta!

Kommentera

