#blogg100 / blogginspiration / Feminism / Pyssel

#blogg100, inlägg 100!!!!!

Det trodde jag inte jag skulle klara! Jag var med i #blogg100 för två år sedan. Då var jag inne i en bloggvåg, med bok- och fotoutmaningar som täckte nästan hela veckan. Efter det har mitt bloggtempo dalat rejält, så ifjol avstod jag från #blogg100. I år kände jag mig redo att testa igen, helt prestigelöst.

Och tur var väl att jag inte satte någon prestige i det, för det har blivit många inlägg från mobilen om att jag är TRÖÖÖÖÖÖÖTT… Det får duga, jag är ändå nöjd att jag klarade av det! Trots att jag, särskilt den sista tiden, inte ens orkat surfa runt till er tappra som fortfarande kommer in till mig och läser mina beklaganden!

I dag fick jag en förklaring till den sista tidens bristande ork i alla fall. Förkyld! Jag som skulle iväg på resa över helgen, träffa vänner, äta gott, uppleva saker. Nu blir det nerbäddad hemma med varm dryck och vila istället. Så jag tar nog en paus från bloggen med, i alla fall för någon dag. Men först ska jag ägna kvällen åt att kolla vad som hänt hos er andra!

Innan febern slog till blev i alla fall de här vilda venusarna klara!

20160608 vilda venusar

 

17 thoughts on “#blogg100, inlägg 100!!!!!

  1. Du klarade det, =) det skulle jag inte gjort, jag är glad om jag skriver minst ett inlägg per månad….är dålig på att kika in till er vänner då datorn som så mycket annat får ligga i träda just nu…kram

  2. Grattis! Väl kämpat : ) Jag la ner mitt lama försök rätt omgående och det känns helt okej : ) Gå till nån alternativ doktor och fixa ditt immunsystem, kära du…

Kommentera

