Feminism / Pyssel

Pysselmeditation

#blogg100,  inlägg 98

Att pyssla må göra mig trött, men en väldigt skön trötthet. I dag pysslar jag fortfarande, så skönt att kunna fokusera på något praktiskt när hjärnan inte orkar teori.

image

Dagens samlade pyssel för mig och en vän. Mina supersnippor och vilda venusar till vänster, hennes pennmuggar,  armband och tags till höger.

image

Skamlös feminist, det beskriver mig rätt bra!

image

Ett kvinnomärke som går att bära som armband. Det här är resterna av ett tyg jag sytt ett par leggings av.

image

Nu ska jag sy fast pärlor och sy ihop alla mina snippor och venusar som sen fästs på nyckelringar!

7 thoughts on “Pysselmeditation

  1. Härligt att ha nåt att göra som förgyller ens hälsa och ps// det kommer inom kort något till mig som jag beställt till dig 🙂 dröjer kanske lite men det kommer hi hi kram

  2. Jag är inte särskilt bra på att pyssla på det viset. Jag stänger av min hjärna när jag är ute i skogen istället.
    Jag har en recension på Ramona Franssons nya deckare på min blogg. Läs gärna den (recensionen och boken)

Kommentera

