#blogg100 / Feminism / Frejigt / Pyssel

Pysselkoma…

#blogg100, inlägg 92

Dagens pyssel. Det var en struldag för pyssel, jag skyller på värmen. Jag gör nya smycken till de som köpte innan jag fick veta att den permanenta färgen inte var så permanent utan färgade av sig. Så nu gör jag nya till dem som redan köpt, lackar dem och hoppas det räcker…

image

image

Sen gjorde jag ett gäng att sälja, i olika färger, former och storlekar, men de han inte bli gräddade och lackade idag.

image

Visar oxå mina naglar som de ser ut idag. En svart matt lavaleopard och en vit blank Snöleopard!

image

image

Nu gömmer jag mig i källaren för att överleva, 20 grader igår, 24 idag. Hoppas kylan kommer tillbaka snart!

6 thoughts on “Pysselkoma…

  1. Du kan sende litt varme hit.
    Her er kaldt og surt. Eg var på fotballkamp og såg barnebarn i kveld,
    måtte ha på tjukk jakke i dun for ikkje å fryse…

    Men i morgen kjem juni !! Velkommen 🙂

Kommentera

