#blogg100 / Feminism / Katter / Pyssel

Pyssligt trött lördag

#blogg100,  inlägg 89

Idag har jag haft pysseljunta. Så jäkla kul och uppfriskande, samtidigt som jag inte alls har energi för det. Så nu har jag bäddat ner mig med en god bok, så får ni roa er med bilder på en del av det vi pysslade!

image

image

image

image

image

image

image

Inget av det här har jag gjort, men jag har varit instruktör och handledare, samtidigt som jag fortsatt med mina tygväskor. Så nu njuter jag av friden i det här:

image

3 thoughts on “Pyssligt trött lördag

  1. Fick ögonen direkt på ”Ta plats”, det tycker jag att man ska göra. Man ska göra det som känns rätt, även om andra då kan tycka att man tar plats. Det är ju även det jag nu bland annat fått skit för, det jag skriver om lite kryptiskt om i min blogg.

Kommentera

