#blogg100 / Bokrecension / Katter

Rocky 20

#blogg100, inlägg 86

Recension

Rocky #20 av Martin Kellerman

Rocky 20

Rocky börjar växa upp, minsann. Vännerna stadgar sig, han har inga kvar att festa med, festandet går på rutin och är inte riktigt lika kul längre. Så, i det här albumet blir han sambo. Martin Kellermans misstänkt självbiografiska serier tilltalar mig massor. Inte för att jag festat som de gjort, men jag känner så väl igen vissa händelser och situationer så det är ren nostalgi att läsa det här. Nu ska jag jaga reda på album 21 som verkar svårt att få tag i. 22 och 23 finns redan här hemma, men jag vill ju läsa i ordning…

Så här påverkas mina utmaningar

100 böcker under 2016: den femtiofjärde.

Jag har en trött dag efter många möten i går, så jag myser med den här:

IMGP8014rev

9 thoughts on “Rocky 20

  1. Jag gillar hans serier. Eftersom han utlämnar så mycket av sig själv blir det bra. Som kuriosa kan jag nämna att min son fick en biroll i en av stripparna som barender.

Kommentera

