#blogg100 / Bokrecension

Nemi 8, 9 och 10

#blogg100, inlägg 82

Recension

Nemi 8, 9 och 10 av Lise Myhre

Nemi 8 9 10

En av mina feministiska förebilder! De andra är Modesty Blaise och Xena, Warriorprincess. Nemi är redan tatuerad på min rygg, de två andra är tänkta att hamna på varsin underarm. Dessutom har jag samma draktatuering som Nemi på samma ställe, vänster överarm. Jag ÄLSKAR att läsa Nemi. Stilistiskt snygga teckningar och en humor som passar mig. Dessutom kan Nemi påminna mig om min ungdom som singel, slarvig och sassy!

Vilken lycka att få läsa tre album på rad, men nu har jag abstinens, måste-läsa-mer-Nemi—-

Så här påverkas mina utmaningar

100 böcker under 2016: bok 48, 49 och 50, klarat av hälften!

 

12 thoughts on “Nemi 8, 9 och 10

  1. Waw, vad du läser. Undrar just hur du bär dig åt. Fast kanske får jag inte läst vad jag vill pga att det alltid kommer många andra roliga, kreativa idéer i mitt huvud.
    Tack för tipset om Nemi. Har tidigare efterlyst humoristiska böcker.
    /Leva-Kerstin
    http://www.steeperz.com

Kommentera

