#blogg100 / Bloggtips / Katter

Trött fredag

#blogg100, inlägg 80

I går hade jag en intensiv pysseldag, sen fick jag stötta dottern som mådde dåligt under natten. Blev väckt av hungrig kattunge före 7 och slumrade sen nästan hela dagen. Hade ett fantastiskt samtal med Asta per telefon, det är otroligt hur nära en kan bli en annan människa enbart genom att umgås via sociala medier! Jag hoppas verkligen att vi lyckas få till en träff IRL någon gång, det skulle vara magiskt att få träffa en så cool kvinna i verkligheten!

Men, resten av dagen: ett dis…

Så nu slår jag av kropp och hjärna och hoppas piggna till innan morgondagens aktiviteter. 

IMGP7902rev

När en hoppar ner i en toalett som någon använt och inte hunnit spola så MÅSTE en bada, även om en tar fram sin suraste min…

11 thoughts on “Trött fredag

Kommentera

