#blogg100 / Feminism / Frejigt / Katter / Pyssel

Syjunta helt på egen hand

#blogg100, inlägg 73

Idag har jag syjunta för mig själv. Jag gör klart alla tugkassarna.  Strukit dem för att fixera tygfärgen och sytt fast foder i dem.

image

Här ligger de och väntar på att jag ska sy kant- och bottensömnmar innan jag syr fast handtagen.

image

Klar med det som görs med symaskin nu ska knappar och öglor sys för att stänga kassen och ytterfickan.  Det gör jag framför TVn istället för att blogga i kväll. Med gott sällskap.

image

12 thoughts on “Syjunta helt på egen hand

  1. Ja då kanske det blir något gjort när du kör syjunta med dig själv 😉
    Jag är iallafall imponerad över två saker, vill jag att du ska veta. Det ena är hur duktig du är med ditt pysslande och sedan att håller håller igång med blogg100 🙂

Kommentera

