#blogg100 / Frejigt / Pyssel

Vilar ut

#blogg100, inlägg 60

I går presenterade jag mina nya produkter i den virtuella affären. I dag har jag suttit och skapat bara på beställning. Mina hondjävlar blev populära!

image

Här har jag målat de jag gjorde i dag.

image

Och här är de på väg in i ugnen.

De går att få som vanligt kvinnomärke eller som djävel och med knuten näve, metal näve eller fuck you näve. Eller helt utan näve. Helt klart behöver jag köpa fler rosa pennor…

Kul, men allt har sitt pris. Så sen kom migränen och nu är jag däck! Vi ses i morgon.

4 thoughts on “Vilar ut

Kommentera

