#blogg100 / Frejigt / Katter

Bättre och bättre…

#blogg100, inlägg 46

Nu är jag nog nästan frisk, men då har istället näsan svullnat upp och är öm. Jag tror att det kan bero på nån skum finne halvvägs in i ena näsborren, men det känns mer som om någon boxat mig rejält i natt när jag sov… Jag är i alla fall uppe och vaken och skriver blogg på dator. Framsteg!

Jag har en hel hög med böcker att recensera, men det får bli senare, för nu ska jag dels hinna runt och kolla vad som hänt i bloggvärlden under min feberdröm, OCH röja och fixa här hemma för att kunna flytta in en kattunge i morgon. Lycka!

Kattunge 1, 6 dagar 20160226 burmaboy img_5481.jpg

14 thoughts on “Bättre och bättre…

  1. Vad roligt att kika in här hos dig igen efter så lång tid ! Toppen att du mår bättre än vad du tydligen gjort och vilka ljuvliga bilder på den så söta lilla sköra kattungen. En ny familjemedlem ? Måste kika lite bakåt för att se vad som hänt här.

  2. Skönt med framsteg och förväntan av ett kärt husdjur i ”familjeflocken” ❤ Jag ser min familj som en stor flock med människor och djur, vi hör alla tillsammans ❤ Ska bli så roligt att få se bilder på er söta kattunge framöver ❤ Lycka till och skynda långsamt, kram ❤

Kommentera

