#blogg100 / Arg tant / Frejigt / Katter

Sjukstatus

#blogg100, inlägg 43

Ännu en förkyld dag men ingen feber så det går åt rätt håll. Har roat mig med att spela Sims med mun dotter. Jag skapade en blå tatuerad grönhårig kvinna som sover i sitt kök, vars främsta egenskap är elakhet och vars hobby är att gå runt och slåss med män. Ungefär som mig själv!

Idag bevärdigades jag ett besök i sjuksängen av bengalhonan

image

Hon ligger bredvid mina ben, morrar om jag rör mig och jamar om jag vågar störa henne genom att hosta.

Abyn vågar sig inte förbi henne utan ligger vid fotänden och trånar efter min mage…

image

9 thoughts on “Sjukstatus

Kommentera

