#blogg100 / Bokrecension

Det är den som möter som ska backa

#blogg100, inlägg 38

Recension

Det är den som möter som ska backa av Jan och Maria Berglin

Det är den som möter som ska backa

Serieböcker är bra att ha när orken till en längre handling inte finns. Berglins böcker är alltid bra, fast det märks att det finns en tidsstämpel på de här. När det handlar om aktuella händelser är det nog roligare att läsa stripparna i anslutning till det, så i vissa delar av boken hade det varit bättre om jag inte dröjt så länge att läsa dem.

Andra strippar är dock tidlösa….

Det är den som möter som ska backa2

Jag önskar mig lite termik…

Så här påverkas mina utmaningar

100 böcker under 2016: Bok nummer 30

6 thoughts on “Det är den som möter som ska backa

  1. Du är flitig med ditt läsande och uppnår nog ditt mål. Jag har en Berglinbok som jag fått i present. Hans serier är roliga men inte riktigt min cup of tea ändå.

Kommentera

