Bokrecension / Kaosutmaningen

96 romaner för dig som fortfarande har bråttom

96 romaner för dig som fortfarande har bråttom av Henrik Lange

96 romaner för dig som fortfarande har bråttom

Den här är ett lättläst och roligt seriealbum. Skämtet ligger i att alla böcker presentera med fyra serierutor, även tegelstens tjocka romaner. Så här:

96 romaner för dig som fortfarande har bråttom 2

Tanken är att sådana som jag, som inte orkar läsa klassiker, ii stället ska läsa den här boe och därefter kunna början, mitten och slutet i alla romanerna so ingår. Det är roligt och ofta väldigt fyndigt. Och det är helt omöjligt att för mig använda för att gömma ig bakom. De enda serier jag förstår nått av och faktikt väldigt ofta skrattar åt, är de so baseras på böcker jag redan läst. Som no logo här ovan, min recension kan du läsa HÄR. Men boken är kul för alla som läst mycket och som har distans till böckers storhet. Den är dessutom ett under av effektiv information!

Så här påverkas mina utmaningar

100 böcker under 2016: 87 kvar
Kaosutmaning: 29. Läs en bok som har färre sidor än 300, 96 romaner presenteras på 195 sidor!

4 tankar om “96 romaner för dig som fortfarande har bråttom

Lämna en kommentar

Denna webbplats använder Akismet för att minska skräppost. Lär dig om hur din kommentarsdata bearbetas.