Barn / Bloggtips / Katter / Politik / Resor

Ut på äventyr!

Hela veckan har försvunnit i feber och halsont, inget nytt alltså…

I dag har jag ändå orkat vara med att fira sonen, som i dag fyller 17 år. Otroligt att min lille plutt blivit så stor!

20151112 buzz

Men nu kraftsamlar jag inför helgen. Jag ska till Malmö och sitta i möten hela helgen. Synd bara att jag inte kunde ta mig till frissan i veckan på grund av förkylningen, jag är som en flurboll i huvudet. Färgerna är många och spridda, så det är ändå en frisyr som visar upp vem jag är, en virrig tant… Ungefär som Beeker från mupparna, jag är rätt lik honom:

20151108 Beeker

Jag hoppas även hinna träffa de som protesterar efter avhysningen från Sorgenfri, köpa knappar av dem, kanske hålla dem sällskap några timmar. Känns skönt att få stå upp för det jag tror på!

Dessutom känns det lite pirrigt att jag oxå kanske får träffa två bloggvänner: Pussythoughts och Eva! Det är alltid spännande att träffa någon du innan bara umgåtts med virtuellt, så jag hoppas vi lyckas få till det!

Samtidigt önskar jag att jag kunde packa ner någon av de här:

20151112 burma 20151111 aby 20151109 aby o burma

18 thoughts on “Ut på äventyr!

  1. Vad roligt med en utflykt i helgen! Hoppas det inte tar för hårt på krafterna utan kan ge dig energi istället! Har bara träffat en bloggvän, men vi har träffats flera gånger och det är jättekul! Lycka till!

  2. Mot framtiden och vidare! 🙂 Så kul att man har foton på barnen från deras uppväxt, och på sig själv för den delen, det händer ju en hel del under åren som går. Själv kändejag mig mest som Lilla My när jag var yngre, nu har det skiftat till Muminmamman… 😉

Kommentera

