Pyssel

Nu blir det modevisning!

Jag märkte att några av er oroade er när jag berättade att jag inskaffade material för nya projekt innan jag var klar med de tidigare. Jag fattar att det kan låta stressande, men det är viktigt att jag vilar aktivt i min återhämtning. Det vill säga, det är inte bra om jag bara ligger på soffan och tittar upp i taket, jag behöver ha saker att syssla med som ger energi. Politiken går att se som min arbetsträning, men den tar inte så mycket av min dag, så jag behöver ha något som jag kan aktivera mig med utan att det tar så mycket kraft. Och att skapa med mina händer har alltid varit det bästa för mig när jag vill låta hjärnan vila. 

Så, med det sagt, här kommer Frejas sommarkollektion 2015, komplett med lila hår!

IMGP5707rev2

En sommarkimono, som kan skydda mig mot solen och samtidigt ge ett färgtillskott!

IMGP5714rev2

En färgglad bomullströja över min knallrosa a-linjetopp till de alldeles dagsfärska gröna metallicleggingens.

IMGP5735rev2

En rosa sommartröja, över den ormskinnsmönstrade a-linjetoppen till de galet psykedeliska leggingsen.

IMGP5753rev2

En grön linkofta till rosa leggings med fantasidjur.

IMGP5758rev2

Sommarkimonon igen, här matchad med sommarklänningen!

IMGP5777rev2

Sommarklänningen helt på egen hand, den skyddar hela kroppen om det nu blir sol på Gotland…

I morgon åker jag och blir borta i drygt en vecka, så jag kanske inte kan höra av mig förrän jag är hemma. Ha det så bra sötnosar, och kolla efter mig på tv, ni vet ju hur jag kommer att vara klädd nu!

20 thoughts on “Nu blir det modevisning!

  1. Härliga, färgglada kläder. Ja, du kommer att synas. 🙂 Jag gillar den fina kimonon och den gröna linkoftan mest, men sommarklänningen verkar skön att ha på och leggisarna är ju bara för härliga. Så duktig du är som snor ihop en hel garderob… 🙂

  2. Oj, nu kanske jag måste titta på politikerna i Almedalen… och då enbart för att få syn på din färgglada uppenbarelse! Bra jobbat!

  3. Så himla superduktig du är och vad bra det blev! Gillar att du klär dig i så färggranna kläder 🙂 Hopps du njuter för fullt på Gotland nu 🙂 Min son är nere och lyssnar på er politiker.

  4. Ping: Årskrönika 2015 | Freja funderar

Kommentera

