Melodifestival / Pyssel

ESC-laddar och har pysslat

Rubriken är en lögn! För första gången på många år har jag inte alls orkat ladda till ESC, så vi får se om det blir några kommentarer från semifinalen i kväll… Dotter vill se, så jag tänker att när det väl startar kan jag nog inte hålla mig….

I väntan på det vill jag visa några av mina senaste pysselprojekt:

20150515 döskallearmband

Ett döskallearmband med läderremmar och döskallepärlor.

20150515 grönsvartsmyckeset

Ett smyckeset, halsband och armband, med grön och svart sten.

20150515 lilarosasmyckeset

Ett till smyckeset, halsband och armband, med lila sten och rosa sötvattenspärlor.

Undrar vilket som passar bäst till kvällens ESC…

 

9 thoughts on “ESC-laddar och har pysslat

  1. Jag följer inte med ESC och kommer icke se finalen.
    svar Lika livskraftig och kämpande för ett liv i ljuset som rabarbern tror jag inte många är,
    att klämma sig genom snön för att komma fram till ljuset är strongt gjort.

  2. Fint pyssel!

    Storschlagern har aldrig engagerat mig på samma sätt som den svenska uttagningen gör. Men jag kollade igår, ändå. Minns inte en enda låt… 🙂

  3. Ping: Årskrönika 2015 | Freja funderar

Kommentera

