Frejigt / Pyssel

Pysselsyssel!

I dag var en härligt pysslig dag, det här har jag nu skapat av feministiska maskotar. Jag ska sälja dem (billigt, de är verkligen amatörmässigt gjorda) på en festival, för att få in pengar till vår lokala FI-förening. Vilka av dem tror du går lättast att sälja, så jag kan göra fler av dem? Hjälp mig genom att rösta längst ner i inlägget!

IMGP4823rev

IMGP4969rev

 Pure Power, styrka: Extra allt!

Feministyngel, styrka: utvecklas till fullvuxen feminist.

IMGP4955rev

 Two-headed She-dragon, en med vingar och eld, den andra med vild frisyr. Styrka: Oberäknelig! Andra sidan på den första är vit (där saknas fortfarande ögon och eld) och på den andra grön.

IMGP4826rev

Power of Blood, styrka: får patriarkatet att fly.

IMGP4827rev

Wreckingball, styrka: krossar allt förtryck. 

IMGP4957rev

Supersnippan, styrka: ger liv och njutning!

IMGP4962rev

Vilda Venus, styrka: Står stadigt med fötterna på jorden.

IMGP4963rev

Killerkanin, styrka: sötsur kraft som dödar (saknar fortfarande ögon).

IMGP4965rev

Femimonsters, styrka: Tar fram ditt inre monster vid behov (alla har en sida med monster och en sida med det grönorangerandiga tyget).

Du får rösta på tre av maskotarna, så ser jag vilka, Om några, ni faktiskt tror på!

Tack för att du hjälper mig!

30 thoughts on “Pysselsyssel!

  1. Men oj, så kreativ och produktiv du är! Jag röstade på supersnippan… fast det var svårt att bestämma sig. Jag tycker allt var så fint, men nyckelringarna tror jag skulle sälja bäst. Lycka till med dina alster! 🙂

  2. Ping: Årskrönika 2015 | Freja funderar

Kommentera

