Feminism / Frejigt

Kraschlandning!

Oj, oj, oj, Blåkulla blev lite för mycket för mig… Efter att ha varit på tre olika (mycket trevliga) kvällsaktiviteter i veckan, och dessutom lyckats kombinera mens (när tusan kommer klimakteriet egentligen, det är MYCKET efterlängtat), förkylning och migrän med fullmånenätter så har jag sovit bort nästan hela helgen. Skönt att kunna göra det och inte känna krav på att aktivera mig hela tiden! Men det innebär förstås att jag inte varit på bloggen heller. Så, jag tittar bara in och talar om att jag lever och har det bra!

Gratulationsbild

Jag lyckades ändå F!ra födelsedagsbarnet, jag firade digitalt, sociala medier när de är som bäst! Nu ser jag fram emot de kommande åren!

IMGP6431

16 thoughts on “Kraschlandning!

  1. Hoppas du får sova gott och slippa mens, och migrän smärtor =) Min påskhelg blev inte heller superbra pga av dåligt mående och akuten besök =/ Nu kryar vi på oss ! kram

  2. Tack gode Gud för hormonspiral. Jag har inte haft mens på 20 år. (Jo, nån gång mellan tjejerna) Och det är INTE nåt jag saknat! 🙂
    I helgen har det blivit lite sova för mig. Jag har ju jobbat hela påskhelgen.
    Kram!

  3. Jag har inte varit på Blåkulla men jag kan tänka mig att det var hektiskt. Du blev inte stoppad för alkotest på vägen för att utesluta kvastfylleri? 🙂

  4. Ha ha du är för go ju jag hade hellre haft mens kan jag lova dig klimakteriet är ingen höjdare alls fast just nu mår jag bra men det kommer o går …härligt du har det fortsätt så kramen

    Evas blogg

  5. Det är så svårt att hitta den där balansen, men superbra att du iaf vilade under helgen! Hoppas du hittar lite krafter igen! Kram

  6. Huvudvärk har jag fortfarande och en rejäl förkylning som lök på laxen. Men där slutar likheterna. Mensen har jag sluppit, tack och lov.

Kommentera

