Frejigt / Katter

Dags att dra till Blåkulla!

Dags igen, att välja katt för blåkullafärd!

Burmahanen, den grå, borde få följa med i kraft av sin ålder. 18,5 år, det skulle bli hans 19 resa, jubileum nästa år.

IMGP4880revrev

Abyn, den pumaliknande med de gröna ögonen är charmören, men han brukar sticka ut på egna äventyr så han är inte så mycket till sällskap.

IMGP4898revrev

Bengalen, den maffiga och prickiga borde följa med bara för att lära alla häxor hur de ökar sitt välbefinnande genom att skreva… (kolla nyttan av att skreva HÄR)

IMGP4933revrev

Jag kan inte ta alla tre eftersom bengalen av någon anledning bestämt sig för att abyn ska tuktas, rejält. Jag vill inte styra kvasten mitt i ett kattslagsmål…

Jag tror jag tar de två som går bra ihop. Mysgubben och charmören, så får bitchen stanna hemma och vakta reviret!

IMGP4905revrev

25 thoughts on “Dags att dra till Blåkulla!

  1. Vilka goingar !! Ha ha förstår ditt val, vi (dumt nog) valde att behålla dottern i den enda kull vi haft … mor och dotter … hmmmm dumt valt 🙂
    Ha en härlig påsk på Blåkulla !
    Sv. ajdå, då vet du precis hur ensamt det kan bli 😦 jag har ju iaf min son till sällskap.
    Kramar

Kommentera

