Barn / Frejigt / Katter

Slösurf idag!

Förra helgen var jag ute och missionerade om feminism inför massor av människor, i går höll jag en lite mer intim studiecirkel om feminism. Båda sakerna är sjukt roliga och energigivande, men samtidigt har jag egentligen ingen ork alls. Så i dag bara vilar jag och gläds åt att det här är något jag ändå både vill och kan göra, så länge jag oxå får vila!

Så nått mer genomtänkt inlägg kommer inte i dag, jag ska slösurfa runt bland era bloggar och se om jag orkar kommentera! Ha det bra!

IMGP4502rev

17 thoughts on “Slösurf idag!

  1. Skönt Du kan vila å bara vara, samvaro med kattorna ger Dig lugn.

    Absolut ja, hundar ska vara kopplade då de vistas inom ”människoområde”, jag har mina lös hemma på går’n, det händer att katten blir jagad… hon har hittills klarat sig trots både räv å lodjur.
    Men det sjuka är att kommer det ett gäng renar hit på vår gård, ifall det är renar på vår lägda å jag har hund lös får samen skjuta min hund även om den alltså är på vår egen mark.
    Men ja… jag har inte nån hund lös när jag går på promenad utanför skogen.

  2. Så trevligt att jag kunde locka in dig bland min morgonsol 🙂 Slösurfa jkan vara riktigt givande ibland…. En fortsatt trevlig kväll 🙂

  3. Fint at du adlyder kroppen og kviler etter slike dyster.spennande tema du held foredrag om.

    Kvil deg, samle på energi og krefter.
    Klem frå Anne-Mari

Kommentera

