Katter

Förändringens tid

Mitt liv förändras just nu ganska rejält. På olika sätt och på gott och ont. Jag är fortfarande utmattad och blir fort trött, så jag får portionera ut mina krafter där jag mår bäst, men jag känner att det som händer nu är en positiv kraft i mitt liv, som ger energi, även om jag fortfarande snabbt blir trött.

Efter en dag med nya intryck och upplevelser är det en sån lycka att komma hem till det här! Så nu myser jag av det och viiiiilar!

IMGP4488rev IMGP4489revOnsdagstema den här veckan är ”Humörhöjare” och även om mitt humör just nu är på topp, med så mycket spännande som händer, så tycker jag de här bilderna mycket väl oxå platsar!

Andras humörhöjare ser du HÄR!

17 thoughts on “Förändringens tid

  1. Skönt med positiv förändring – även om den tröttar 🙂 Har man sedan sådana humörhöjare att komma hem till så törs man lite extra förändring.
    Fin bild till temat – en lugn, skön version!

  2. Trodde Du var på väg att skiljas, flytta hemifrån…
    Det har varit lite mycket sådant i min närhet senaste tiden.

    Skönt Du känner att Du orkar lite mera. Ta det lugnt bara så Du inte tar i för mycket.

  3. Ja det här med att förändringens tid är här är verkligen sant för mej med. Tyvärr inte vad jag hade önskat men ur askan i elden. Tillslut kanske jag också lyckas att bli lycklig.
    Jag önskar dej styrka och glädje. Du är en underbar människa som är viktig för många. Kram Ingrid! ❤

  4. Men hur söta är inte katterna. Mina ligger aldrig så nära varandra, två är rent av lite bråkiga. Speciellt när båda ska sova jämte mig då blir de slagsmål.

Kommentera

