blogginspiration / Melodifestival / Musik

Mello och bloggförändringar

Dags för Melodifestival, ni vet vad det betyder!

För nytillkomna läsare: Mello är mitt OS, Hockey och fotbolls VM på en och samma gång. Här tar jag igen alla de evinnerliga sportstatusar jag ser hos andra under hela året. Här frossar jag i kitch, glitter och glamour. Så, om du inte är intresserad kanske du ska avfölja eller dölja mina kommentarer de närmsta lördagskvällarna.

För er andra, här kommer mitt olyssnade tips:
Jessica Andersson och Erik Saade går direkt vidare, Behrang Miri/Victor Crone och Elize Ryd/Rickard Söderberg till andra chansen. Molly som bubblare…

Egentligen skulle jag velat att det såg ut tvärtom, de som jag tippar till andra chansen vill jag ha vidare, och jag är nyfiken på Daniel Gildenlöw, jag gillade Pain of Salvation när de var med i mello… Men titeln Pappa låter inte så mycket hårdrock…

Nuuuu Köööör Viiiiii!

Vad gäller min blogg…. som ni kanske märkt har jag dragit ner på inlägg, på deltagandet i utmaningar och på att kommentera. trist på ett sätt, eftersom jag gillar den kreativa delen i utmaningarna och det är kommenterandet som skapar dialog. Men skönt på ett annat, jag får mer tid över till annat, främst den politik jag helt plötsligt finner mig pysslande med! Så får vi se hur länge det här funkar, det kan finnas fler spännande saker i min framtid inom kort, och då kanske jag får ännu mindre tid…

Tillägg: Kajsa Lisa utbildade mig genom att skicka den här låten med Elize Ryd, nu blev jag ännu mer pepp på duetten mellan henne och Rickard Söderberg!

19 thoughts on “Mello och bloggförändringar

  1. Jag tycker du gör rätt om du drar ned på bloggandet och gör intressantare saker istället =) du har ju märkt att jag periodvis gör många inlägg och ibland färre, andra saker får ta min tid före bloggen, men sluta helt att blogga vill jag inte göra 😉 Jag hejar på Sade även om jag inte kommer att titta, vet att jag hör resultaten imorgon ändå 😉

  2. Hann inte att se det då jag jobbade, men jag VET vad du tycker om mello 🙂 hoppas inte du lämnar helt ..du är liksom en ikon för mig här 🙂 Freja har satt sig på näthinnan ha det gott kramen

    Evas blogg

  3. Hoppas du finner lösningar för ditt bloggande, som fungerar för dig!! Men du ska veta, att din blogg är mycket intressant. Jag har gjort lite som dig, dragit ner på inlägg..Vad gäller kommentera..Kommenterar jag inte alls längre..Och så har det varit under lång tid.Bara på din blogg..Du hade rätt om Erik gick vidare ..!!! Kul att följa mellon och dina personliga synpunkter kring hela jippot!!..

  4. Mello e inte min melodi så att säga, hehehehe
    Men nu e jag ändå inte hemma. Kul att du e kvar fortfarande.
    ha de Fia

  5. Man ska göra det man känner för, det ska vara för in egen skull man skriver och inte för andras skull. Tycker det har varit trevligt att följa dig på bloggen och kommer fortsättningsvis kika in här emellanåt, för att hoppas att det kommit något inlägg 🙂
    Kram

  6. Jag är ingen fan av Mello, men jag följer ju gärna dina inlägg. Du håller mig uppdaterad på läget. Ser framemot att läsa vilken som vann den här deltävlingen.
    /Kiki

  7. Jag älskar dina statusuppdateringar kring Mello och gillar Mello själv även om jag kanske inte nördar ner mej lika mkt i det som du.
    Jag måste säga om din blogg, eller kanske mer dina läsare, att jag är helt förundrad över hur mkt kommentarer du får. Själv skrapar jag ihop 1-2… 5 en galet bra dag och så ser det ut hos nästan alla bloggare jag läser som inte är ”kändisbloggare” medan du alltid ligger kring tjugo eller fler. Hur GÖR du människa? 🙂 Kram

  8. Helt rätt att dra ner på inläggen! Tur att du inte avslutade hela bloggen. Och jag läser trots att jag inte gillar melodifestivalen 🙂 Och om jag såg rätt på Aftonbladets sida så var det väl just Jessica och Saade som gick vidare så bra tippat av mello-proffset!

Kommentera

