Frejigt

Minnesmärkt snö…

Onsdagstema är Minnesmärkt och Tisdagstema är Snö:

IMGP0155revNej, det är inte jag, jag röker inte. Men någon annan har markerat sin plats i livet och i vår kommer det som göms i snö fram i tö…

Andras Snöbilder kan du se HÄR!

Andras Minnesmärken kan du se HÄR!

Jag funderar vidare på hur jag ska göra med den här bloggen (läs inlägget innan!), och under tiden drar jag ner på inlägg och kommenterande… Tyvärr, eftersom det är dialogen som är intressant, men tiden till det finns inte.

 

11 thoughts on “Minnesmärkt snö…

  1. Tiden må være der ellers er det ikke bra. Ikke slit, det skal være en fornøyelse å blogge.
    Men det er hyggelig at du fortsatt er her.
    Klem:)

  2. Tycker de som röker kan lämna sina avtryck på andra ställen. Men bilden passerar båda teman bra 😉
    Nu måste jag läsa ditt förra inlägg…

  3. Hinner du inte så hinner du inte, men testa att släpa ett inlägg varannan dag eller tre i veckan. Sen måste du ju inte skriva så långa inlägg som du gör, jag försöker korta ned själv för att hinna, men vet att det är svårt.

  4. Livet förändras och vi med det. Det är så det ska vara. Men jag säger ungefär som Kajsalisa här ovan att du kan ju skippa alla ”måste”-inläggen (Trissar och teman och sånt som jag tror bara skapar stress för att man måste besöka så många andra bloggar) och gå tillbaka till mera som du var från början. Jag förstår om du inte orkar eller hinner men det vore tråkigt om du försvann helt.

  5. Fimpar i snön är ingen höjdare, fimpar överhuvudtaget är ingen höjdare… inte heller förkylningar, hoppas du kryar på dig snart.

    När det gäller bloggandet så har du ju en stark politisk övertygelse som det vore tråkigt om du lade ned helt i skriftlig form, du förmedlar dig så bra i dina texter och ord. Förstår dig dock så väl att det kan vara svårt att upprätthålla just det man vill skriva om. Känner själv ibland att jag skulle vilja lägga in politiska eller samhällsinriktade åsikter och kommentarer i min blogg, men det blir så fel eftersom det ska vara en fotoblogg. Du får ta dig en funderare helt ”enkelt”. 🙂

  6. Blev ju en gnutta down när jag läser det men jag förstår dig också så klart men hoppas jag ändå får se dig någonstans …Freja du har liksom satt spår i skallen och dom går ju inte bort ….aldrig!! stor kram

    Evas blogg

  7. Hej, trist att hitta fimpar på marken tycker jag, trots att jag själv rökte i över fyrtio år så lännade jag inga fimpar efter mig…Så trist det blir i vår bland hundbajs och fimpar…

Kommentera

