Fotoutmaning / Katter / Resor

Prickig slappsöndag

Fototriss vill se prickigt den här gången:

IMGP1549rev

IMGP1855IMGP7513revJag körde djurvärldens prickar. En muräna på Aquarium i Stockholm, min bengalhona i vårt pysselrum (liggande på överkastet jag köpt second hand för att sy en kappa av) och ödlor på Artis zoo i Amsterdam!

Andras prickar kan du se HÄR!

Nu tar jag ledigt resten av söndagen, vi ses i morgon.

För er som undrade, stugan i går är en skogskoja, användes som övernattning för den som arbetade eller jagade i skogen. Den står numer på hembygdsgården, så helt övergiven är den inte, även om ingen bor i den längre!

25 thoughts on “Prickig slappsöndag

  1. Självharjag röjt som en galning här hemma. De skall fixa tvättstuga och övervåning nu ett tag framöver. Ser inte riktigt fram emot att vara utan dusch och grejer haha

  2. Du har vist vart både her og der og sett på prikkete dyr, du! Håper det kommer en triss med temaet ”second-hand” så vi får se hvordan din kappe blir! Kram. Kari

  3. Fina prickiga djur! Muränan ser lite lömsk ut, tycker jag även om jag egentligen gillar prickiga fiskar. Men jag föredrar nog lax och öring. Skulle nog katten också göra gissar jag.

Kommentera

