Fotoutmaning / Resor

Fotad människoskapelse!

Jag fortsätter glädjas över mina framsteg och att inte oroa mig för mina bakslag. Så i veckan har hjärnan funkat bra, jag har orkat mer än tidigare och till och med sytt lite grann. Därför ignorerar jag att jag sovit mest hela den här dagen och är istället tacksam för Fredagstema som ger mig uppslag till ett inlägg: Människoskapelse:

IMGP4183revJag känner mig lite tungfotad i dag, jag är ändå tacksam för att jag inte är riktigt så tungfotad som den här människoskapade dinosaurien som står i en damm utanför Universeum i Göteborg…

Andras människoskapelser kan du se HÄR!

21 thoughts on “Fotad människoskapelse!

  1. ja den var onekligen lite tungfotad, känner mig själv lite tung fast i huvudet efter att ha haft mycket att göra 🙂 Men ju mer man har att göra desto mer pengar till mig 🙂

  2. Så där kan man nog känna sig lite till mans då och då.

    Nu har Zorro åkt hem – det var rörande att se hur glad han blev när husse och matte kom. Det är mysigt med husdjur och jag älskar Zorro men jag vill inte ha något eget.

  3. Vilken maffig fot (fungerar inte att kalla den där stora för tass haha). Vad härligt att du känner dig bättre och orkar mer! Det gör mig så glad å dina vägnar! Själv är jag sämre än sämst just nu och mår väldigt dåligt så jag orkar ingenting. Det känns väldigt jobbigt men det ska väl vända det också! 🙂

    Ha en skön helg full med energi och vila!

  4. Skönt att det går framåt! Ja ADHD väcker känslor, det går inte att komma ifrån. Ju mer insikt vi får desto lättare att ha att göra med kan man väl säga 🙂

  5. Alltid kul att besöka dig men alla olika skoj saker , ja gläd dig åt allt som är skoj o en stor kram

    Evas blogg

Kommentera

