Barn / Fotoutmaning

Människoskapat

Hej och hå, i dag har varit en av de bättre dagarna, jag har till och med varit på stan med dotter och handlat pysselsaker, som jag hoppas kunna visa resultat av här senare! Men nu blir det bara en människoskapelse, som Fredagstema vill se, och sen loggar jag ur, för att falla ner i fredagskoma!

IMGP4163revEn staty (eller två, men de hör i hop) från Göteborg och Liseberg, bara för att jag känt mig glad och lekfull i dag och hade det fantastiskt med dottern på stan!

Andras människoskapelser ser du HÄR!

Jag kollar in till er andra i morgon, ha det bra!

15 thoughts on “Människoskapat

  1. Gillar statyerna 🙂

    Matta, ja då rekommenderar jag att du tar och klipper band av gamla tyger och kläder, det blir både billigt och inspirerande att få ut en matta av det 🙂

    • Precis när en kommer in genom huvudentrén finndś det en hel del statyer på gräsmattan till höger. Fina att titta på under vandringen in till alla attraktionerna!

  2. Skönt med en dag som gått i positiv riktning, sådana får man ta tillvara på och njuta av de dagar när det tar emot. Gillar statyerna, lekfulla 🙂

Kommentera

