Döskallar / Feminism / Fotoutmaning / Frejigt / Jul / Katter / Politik

God jul!

Ett sista inlägg innan jag tar jullov någon dag. Jag kanske inte kan hålla mig undan så länge, men i morgon, julafton, blir det definitivt inget bloggande…

Tisdagstema är ”Klapp”, och eftersom jag inte ger bort så många klappar så får det bli nått annat, som tillslut i alla fall till del blev inslaget som en form av klapp:

IMGP3259 IMGP3263 IMGP3268 IMGP3288 IMGP3289Jag skulle EGENTLIGEN fota ett julkort till de olika sociala medier som jag hanterar för Feministiskt Initiativs lokalavdelning, men bengalhonan kunde inte hålla sig borta. Centrum för uppmärksamhet, där vill hon vara! Tillsist virade vi in henne i glittret så sonen kunde lyfta bort henne och låta henne leka med honom på annat ställe…

IMGP3337Här är hon klappad och klar och inte alldeles nöjd, men lät mig i alla fall fota klart…

Andras klappar kan du se HÄR!

Så här blev julkortet när jag inte hade en katt framför mig:

IMGP3359

Med det vill jag säga

GOD JUL

till alla fina bloggvänner!

34 thoughts on “God jul!

  1. Hahahah…..nä, hon ser inte sådär jättenöjd ut på sista bilden men OJ så söt! Och de andra bilderna är ju härliga! Ja, den sista är också härlig! Det är så ljuvligt med hjälp sådär! :O) God Jul kära Freja och ha en skön julafton!

  2. GOD JUL OCH GOTT NYTT ÅR
    till dig också
    det är inte riktigt bra, Nemo har besvär av diskbråck och måste vara helt i stillhet nu och äter smärtstillande, vi får bara hoppas att allt kommer att gå bra med honom
    känns varmt i hjärtat av att höra att jag är saknad
    massor av kramar

  3. Hoppas du haft en trevlig julafton.
    Höll mig undan från bloggen igår, men idag så lyckades jag skriva ett längre inlägg för ovanlighetens skull när det bara var lugnt hemma här.

  4. Jag lät också bloggen vila under julafton och juldagen! Jag hoppas att din jul blev precis så fin som du önskat! Jag önskar dig en riktigt God Fortsättning!

  5. De är så roliga katterna som vill vara med överallt! Hoppas du och familjen hade en bra jul. Du krossade väl dem i Mario Cart 😉 Önskar dig God fortsättning!

Kommentera

