Feminism / Fotoutmaning / Politik

Kolla! Det här åt jag idag. Fantasifullt…

Rubriken för i dag, enligt Onekligen, är: ”Kolla! Det här åt jag idag.”IMGP2879

Sonen stekte hamburgare…

Onsdagstema är Fantasifullast

IMGP2839Det här har dottern skapat av silvertejp. Vad det är? Jaaa, nån detalj till en cosplaydräkt, som ska sitta på ryggen, är det lite luddiga svaret jag får när jag frågar. Fantasifullt är det i alla fall att skapa cosplaydräkter!

Andras fantasifulla bilder kan du se HÄR!

I dag blir det ett kort inlägg, i motsats till gårdagen. Jag håller på med ett annat projekt som tagit mycket tid idag, och som, om jag lyckas, nog kommer att ta mycket tid i framtiden oxå. Jag kommer att få läsa, skriva och prata, det gillar jag, så jag hoppas det går bra! Nej, det är INTE en bok jag skriver, jag försöker få ett uppdrag inom Feministiskt Initiativ, håll tummarna för mig!

26 thoughts on “Kolla! Det här åt jag idag. Fantasifullt…

  1. åh va det ser gott ut 🙂 bara för att man inte äter bröd så blir man sugen ha ha såå klart jag håller tummen för dig 🙂 kramen

  2. Hahahaha, jag trodde först att det var hamburgaren som var fantasifullast 😉
    Din dotter och min yngste skulle trivas ihop. Han gjorde tofflor av silvertejp i somras …

Kommentera

