Frejigt

Trött onsdag…

…så trött att det bara blir ett kort mobilinlägg i dag, jag behöver sova ikväll.

I morgon ska jag till hälsocentralen och träffa en läkare för att försöka få dem att kolla om jag har ansträngningsastma. Jag har låga förhoppningar om att lyckas med det….

I morgon kväll ska jag pyssla med F! och förbereda mig för att stå i vårt partytält på lördag, så jag behöver vara utvilad för att orka, och kommer nog inte att hinna blogga i morgon heller. Ha det bra så ses vi på fredag! 

17 thoughts on “Trött onsdag…

Kommentera

