Barn / Fotoutmaning / Katter

Bättre och bättre dag för dag…

Tisdagstema är ”Bättre” och det passar ju bra för mig som strävar efter att bli bättre hela tiden… I dag fick vi besök av en av mina allra bästa vänner med familj, vi träffas allt för sällan, så i dag hade vi picknick. Och det är klart att allt känns bättre när jag fick chansen att umgås med den här fantastiska lilla människan:

IMGP6564

Gott med fika…IMGP6573

..och björkarna funkar perfekt för att leka titt ut!

IMGP6583

Andras bättre bilder kan du se HÄR!

I övrigt är det alldeles för varmt för att jag ska kunna tänka i dag. När besöket åkte kröp jag ner i källaren och dåsade bort… Här ska graderna stadigt gå upp, en grad per dag, hela veckan, och jag tyckte det var för varmt redan i går (+23)… De här, däremot, de bara njuter:

IMGP6543 IMGP6605

24 thoughts on “Bättre och bättre dag för dag…

  1. Vilken charmig liten person du haft på besök 🙂 Sköna bilder!
    Värmen kan jag gärna också slippa faktiskt. Jag lider inte av den sås om du verkar göra, men jag gillar den verkligen inte!

  2. En liten charmör kan göra underverk så att man känner sig bra mycket bättre en stund! Nu är det nästan för varmt, har inte vågat mig ut förrän nu på kvällen men är alldeles slut efter promenaden.

  3. Underbara bilder på den ”lilla människan” i grönskan. Måste kännas fantastiskt att få vara med och busa lite 😉 Barn lyser dessvärre helt med sin frånvaro hos mig 😕 ..liksom katter och hundar som jag gärna skulle vilja ha omkring mig. Sååånt är livet… 😉 Men jag har ju värme så det räcker och blir över vilket du inte vill ha och man kan ju inte få allt. Mysiga bilder på dina fina katter !!

  4. Vilket mysigt besök du hade, även om det kanske tillfälligt gjorde dig lite sämre så kanske det på sikt kan få dig må bättre

    haha ja getingar är verkligen några skitstövlar

  5. Alltså den tjejen är ju såååååå söt! Henne måste man ju bara bli förälskad i:-)
    Å till källaren kan jag rekommendera luftkonditionering. Den lär ju inte behövas alltför många dagar, men du kanske skulle må utmärkt av den.

  6. Vilket mysigt besök, roligt att ni kunde leka lite i trädgården. Önskar jag hade en källare att andas i, bor i en etta där det är superhett just nu, blir tokig på denna hetta!

  7. Mmmm – vilken söt liten kille! *ler* Och värmen – tjaaaa, du vet ju hurdan jag är. Tråkigt bara att den verkligen påverkar dig så illa som den gör..

    Kram

Kommentera

