Frejigt / Inredning / Jobb / Litteraturnörderi

Bloggfrist!

I dag kändes det som att allt som skulle fixas på jobbet inför jul, det skulle fixas idag. Så det har varit planerade möten, krismöten, samtal, mail och mobil, ofta fler av dem samtidigt… Trött och därför blir det bok i stället för blogg!

I övrigt är det en fantastisk dag, jag vann pris för mina helgbilder inne hos Marit, och när jag är tillbaka ”på riktigt” så kan jag länka till henne oxå… Vinsten är ett presentkort hos photowall och nu funderar jag på vad jag ska shoppa. Vi har pratat om att göra förstoringar på katterna, så det kanske blir nått sånt här:
image

Eller så gör jag en tapet jag kan sätta i taket i bibliografen, kanske nått sånt här:
image

Så kan jag ligga på min schäslong och läsa i taket… Svårt att bläddra, dock… Och kanske roligare om jag tar en illustrerad bok…

Vad tycker du?

12 thoughts on “Bloggfrist!

  1. Stort GRATTIS till vinsten. Du var ju verkligen den perfekta vinnaren. Skrev hos Marit att du säkert skulle vilja ha en fototapet för er bibliograf. Du ser!

Kommentera

