Frejigt

Afk…

Away from keyboard, tänk så mycket jag lär mig av mina barn… Det blir ett mobilinlägg idag för att förklara var jag är och hur det är med mig.

Jag är trött, väldigt trött. Helgen, och främst alla känslor i fredags, gjorde att jag dippat lite i min förbättring. Dessutom har jag sovit dåligt några nätter nu, vaknat tidigt och inte kunnat somna om. Trist, för jag brukar kunna sova, även när jag är som värst stressad och det brukar göra att jag ändå orkar.

Jag har huvudet fullt av olika inlägg jag vill skriva. Om ledarskap, stress, prostitution och droger. Helt skilda ämnen som jag går och funderar på och vill skriva av mig om. Jag har böcker jag vill recensera och fotoutmaningar jag vill vara med i. Och jag har alla era bloggar jag vill läsa och kommentera.

Men i kväll tror jag ändå jag mår bäst av lite katterapi…

image

Jag vilar i soffan med katterna hos mig medan dotter lagar mat. Sen tar jag mig en kopp te och vilar lite till för att sen kolla Big bang theory med familjen innan jag somnar. Ha det bra sötnosar så ses vi när jag piggnar till.

Och om du har önskningar om vilket ämne du vill att jag skriver om, eller frågor till mig, så skriv dem gärna i kommentarerna så får jag ännu mer uppslag!

12 thoughts on “Afk…

  1. Alltså vila upp dig först innan du ger dig in i ämnen som ju kräver betydligt mera än att ”bara” recensera en bok eller delta i en fotoutmaning.
    Personligen gillar jag dina ”hemma hos” reportage, dina bilder och dina bokrecensioner. De ämnen du skriver är lite ”heavy” för min lilla hjärna;-)

  2. Där lärde jag mig också något. Men om det är så, har man möjlighet att skriva det då? Katt-terapi är säkert något att rekommendera.

Kommentera

