Egoboost! / Jobb / Katter

Gladmåndag, jo det är det visst!

Håhå, jaja, överlevde dagen, men fy vilken huvudvärk jag har nu!

Jag ska inte tjata om mitt hopplösa jobb, jag kastar mig över anledningar att vara glad, trots att semestern är slut…

Jag har fantastiskt trevliga kollegor som jag fick träffa idag igen.

Jag HAR ett jobb och det är dessutom relativt välbetalt.

Jag hann med massor av projekt under semestern, så semestern var väl använd tid.

Jag får resa en hel del i mitt jobb, vilket passar min rastlösa själ…. Och då slipper jag dessutom träffa chefen…

Och när det gäller resor… I morgon åker jag ut på höstens första tjänsteresa, så nu kommer jag inte att kunna blogga förrän till helgen. Jag behöver inte datorn i jobbet, jag ska sitta på olika utbildningar och i möten hela tiden, så då skonar jag min rygg genom att lämna datorn hemma. Ha det bra, så ses vi till helgen!

Själv kommer jag att sakna att ha det så här när jag ligger där i hotellsängen…

Katter på säng

14 thoughts on “Gladmåndag, jo det är det visst!

Kommentera

