Barn / Fotoutmaning

Fotoutmaning, Dag 18: Känslor

Jag har ju skrivit en del om mina barn här i bloggen och min dotter är familjens känsloexpert. Hon har de största uttrycken och de snabbaste svängningarna. Hon har alltid fascinerats av känslor. När hon var lill-liten och gick på förskola sprang hon till spegeln och tittade hur hon såg ut när hon var ledsen, glad, arg, besviken, bara det var en känsla skulle den studeras. Hon var och är oxå mycket duktig att sätta ord på sina känslor.

Bilderna visar två av alla hennes miljoner sidor:

Vi var till en riktig studio och tog kort när hon var liten och på bilden syns det verkligen hur mycket hon uppskattade det…. Den här bilden kostade vi till och med på en förstoring av för jag gillar att hon så tydligt visar vad hon tycker.

Imported from Pixbox

Men när hon är med någon av katterna då har hon alltid varit mycket mjuk och försiktig så de trivs alltid hos henne…. Här är det vårt levande gosedjur, burmahanen som njuter i hennes knä.

Imported from Pixbox

 

 

17 thoughts on “Fotoutmaning, Dag 18: Känslor

  1. Underbart att ta förstoring på det humöret! Annars ser ju alla(s) bilder löjligt lika ut där i bokhyllan. Jag har ett par såna humörsvängare också. Jobbigt och berikande. Synd bara att man så sällan är i fas. För jag är nämligen så också. Kram /N

  2. Gillar verkligen din bild på den arga dottern, känslor är till för att uttryckas! Har flera bilder på arg liten Mille, de bilderna är lika mycket värda som glad liten Mille.
    kram

  3. Det där är en underbar bild på din dotter och man riktigt känner vad hon känner, förstår att du gjorde en förstoring av bilden.
    Kram

  4. hej Freja !!

    vad säger din dotter nu på den där bilden om sig själva ? nu när hon blivit större…

    jag tycker att den är bara för härlig bild !!

    hej då och en kram…marilena !

Kommentera

